12 Nisan 2013 Cuma

Ben Burdan Atlarım İlk gün Değerlendirmesi

Ben Burdan Atlarım yarışmasının ilk bölümü Cuma günü 20:00 'de oynandı. Size o akşamdan bir kaç resim veriyoruz. Puan tablosu da şekildeki gibi. Günay musayeva ise aramızdan ayrıldı. Zaten amatörce atlamıştı bana kalırsa. Armağan Çağlayan birkaç sivri çıkış yapmaya çalıştı ancak onu da bugün pek beğenmedim. Sunucular arası kopukluk da göze çarptı. Gamze Özçelik yine de iyiydi. Ancak nam-ı diğer mesut bahtiyar rezaletti. R'yi söyleyememesine bir şey demiyorum. Ancak çok amatörce davrandı. Yarışmacılara olan tavrını da hiç beğenmedim. Her yarışmacının omzuna elini atmalar falan olmadı. Bir kaç espri denedi çok başaramadı. İlk günün heyecanına verelim. Umarız ileride daha profesyonelce davranır. Ayrıca rejiyede iki lafı var. Sesi düzgün açıp kısamadılar. Bi seyircilerin sesini veriyorlar bi kısıyorlar onlarda da ilk günün eksikliği vardı. Açıkça söylemek gerekirse yarışmayı çok iyi bulmadım. Bazı yarışmacılar çok amatördü. İleride onlarda düzelirse iyi olur. Gerçi amatörler elenmeye başladı bile. Kadın yüzme bilmiyor bu programa çıkıyor. Bana göre rezaletti. Yarışmaya 10 üzerinden ne yazık ki 5 veriyorum. O kadar da emek harcadım bu yarışmaya umarım ileride düzelir de emeğimizin karşılığını alırım. Herkese hayırlı geceler...
Fotoğraflar için tıklayın.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder