4 Nisan 2013 Perşembe

Ben Burdan Atlarım Aşk Krizi :D


Programda yarışacak ünlülerden tescilli güzeller Neslihan Önder ve Günay Musayeva’nın önceden kavgalı olduğu ortaya çıktı. İkili birbirlerini ilk provalarda görünce neye uğradıklarını şaşırdılar.
Ünlü güzeller bir kaç yıl önce Neslihan Önder’ın eşi Erkan Ergün nedeniyle kavga etmişti.
Erkan Ergün, Neslihan Önder ile evliyken Günay Musayeva ile bir birliktelik yaşamışlardı. Bunun üzerine Neslihan Önder, Günay Musayeva’yı tehdit ederek kocasından uzak durmasını söylemişti. Bu olaylar evli çiftin boşanma sürecinde yargıya da intikal etmişti.

Daha sonra Neslihan Önder eşinden boşanmış Günay da Tolga Karel ile evlenip bir çocuk sahibi olmuştu.
İkili uzun süre sonra programda karşı karşıya gelince Neslihan Önder programdan ayrılmak istedi.
Fakat imzalar atıldığı için yapımcı şirket çareyi yarışmacıları ikiye ayırmakta buldu. Antremanlar şimdilik Neslihan ve Gunay’ın ayrı ayrı olduğu gruplarla sürüyor.
Neslihan yakın çevresine ” O kadının bana bir hamle yapmasına bakıyorum. Onu 10 metre yükseklikten atacağım, o zaman görür ben burdan atlarım ne demek!” diyerek acısının geçmediğini dile getirdi.
Bu ikilinin yarışma boyunca yan yana gelip gelmeyeceğini ve gelirse neler olacağı şimdiden merak konusu oldu. Ben Burdan Atlarım’ın ilk bölümü 12 Nisan Cuma günü ilk bölümü ile ekranlarda olacak

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder