18 Nisan 2013 Perşembe

Ben Burdan Atlarım - Fatih Aker sunuculuktan ayrıldı


fatih aker mesutbahtiyarBen Burdan Atlarım yarışmasının ilk bölümünde Gamze Özçelik’le birlikte sunuculuk görevini üstlenen Fatih Aker (@mesutbahtiyar) yarışmanın sunuculuğundan ayrıldı.
Konuyla ilgili Twitter adresinden açıklama yapan Fatih Aker, Total seyirci grubuna hitap etmeyecek bir tarzı olduğunu söyledi.
Mesutbahtiyar’ın açıklamaları şöyle:

- ilk bölümünü gamze özçelik ile sunduğum ben burdan atlarım reyting sonuçlarında ab’de 7. oldu. popstar’ı falan geçti.
- zamanında şöyle bir tweet atmıştım. her şeye el attığım gibi buna da el atasım, deneyimleyesim vardı. denemiş oldum.
- bir tv programı yapıp. ilk bölümde 0.03 reyting alıp rezil olup köyüme geri dönmek istiyorum. ab grubunda kendime güvenim tam. totalim zayıf
- ve köye dönmek daha uygun olduğu için köye dönüyorum. kulede yerimde kimse olmayacak. çalıştığım pozisyon artık kalktı.
- ben prime time izleyicisinin seveceği iyi aile çocuğu olmayı başaramam, prime time da böyle bi’ tipi sevmeyi.
- kısacası hayatımda enteresan bir deneyim olmuş oldu. artık ben burdan atlarım’da yokum. ama canlı yayın dışında her yerden atlarım. korkmam.
- bana ayıp olmasın diye laf etmemek için kendini tutan çok insan vardı. hepsini listeye yazdım. ödemelerini yapçam en kısa zamanda.
- kıssadan hisse: benim çalıştığım pozisyon kalkınca, ben de kalkmış oldum. almanya yenilince.. bla bla hesabı.
- aslında çok uzatınca da bahane gibi oluyor. kovuldum deyip geçmek daha temiz belki de. öperim.
İleri günlerde bizleri daha ne sürprizler bekliyor merak ediyoruz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder