26 Mart 2013 Salı

Ben Burdan Atlarım - Survivor Taner


Survivor Taner’in Ben Burdan Atlarım Aşkı

Survivor yarışmasındaki hareketli ve çılgın tavırlarıyla dikkat çeken ve iz bırakan Survivor Taner (Taner Tolga Tarlacı) Ben Burdan Atlarım’da yarışmak istiyor.
Ben Burdan Atlarım yarışmasının ünlü yarışmacı kadrosu hala netleşmiş değil. Yarışmaya katılmak istediğini söyleyen ve bu amaçla yapımcı Fatih Aksoy’la da bir görüşme yapan Taner’in durumu da önümüzdeki günlerde belli olacak.
survivor taner
Taner yarışmaya katılmak istediğini ve bu yarışmanın kendisine tam olarak uygun olduğunu Twitter aracılığıyla takipçilerine şöyle duyurdu:
- Ünlülerin havuza atlama yarışması ben buradan atlarım yakında show tv deymiş tam benlik bu yarışmada bende olmak ıstıyorum ulaşın bana hu hu
- show tv de başlayacak olan ben burdan atlarım için Fatıh Aksoy ile toplantıdaydık güvense %100 alacak o yarışmada olmalıyım çok iddialıyım
- show tv dekı yarışma ben burdan atlarım tam benlık bır yarışma bundan daha ıyı bır yarısma benı anlatamaz heralde
- Fatih Aksoyla toplantımız iyi geçtı pazartesi belli olacak show tv dekı başlayacak olan (ben burdan atlarım) da olup olmayacağım umarım olur

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder